דף הבית | אודות | יצירת קשר | כתובת הגעה | מבצעים התחבר | משתמש חדש | אורח/ת | הזמנות שלי |
(0) בסל קניות
הזמנות ושירות לקוחות:
09-8850509
אימון קרוספיט נותן מענה על טווח רחב יותר של מאפייני כושר גופני; הגישה מגדירה כ-10 מרכיבים:

1. סיבולת לב-ריאה – היכולת של הגוף להעביר חמצן למערכותיו ביעילות.
2. סיבולת שריר – היכולת של הגוף להתמיד במאמץ גופני מתמשך.
3. כוח – היכולת של הגוף לדחוק, לדחוף ולהרים אובייקטים ולהפעיל כוח על עצמים אחרים.
4. גמישות – היכולת למקסם טווח תנועה עבור כל מפרק וחוליה.
5. עוצמה – היכולת של חלק גוף להפעיל מקסימום כוח במינימום זמן.
6. מהירות – היכולת להשלים תנועה במהירות וביעילות.
7. קורדניציה – היכולת לבצע כמה תנועות שונות בו-זמנית באמצעות חלקים נפרדים של הגוף.
8. זריזות – היכולת למזער זמן מעבר בית תנועה אחת לאחרת.
9. שיווי-משקל – היכולת לשלוט במיקום הגוף ביחס לאזור התומך בו.
10. דיוק – היכולת לשלוט בכיוון היוצא של תנועה מסוימת.

אימוני קרוספיט הוא אימון גופני משולב אשר מפתח במקביל את כלל מרכיבי הכושר: כוח, כוח מתפרץ, סיבולת, סיבולת לב-ריאה, מהירות, זריזות, שיווי משקל, קורדינציה, דיוק וגמישות. באימוני קרוספיט אנו מקפידים לא להזניח אף מרכיב וכך בעצם מפתחים כושר כללי ברמה הגבוהה ביותר (Forging Elite Fitness). הבסיס שמאפשר לנו לפתח את כלל המרכיבים הוא גוף חזק ולכן התחושה המרכזית אצל מתאמני קרוספיט חדשים היא שהגוף התחזק (וגם נעלמו הקילוגרמים המיותרים, נפסקו כאבי הגב ועוד כל מיני תופעות בלתי רצויות).

בישראל פועלים מספר גדול של מועדוני קרוספיט רשמיים בעלי אישור הפעלה של מועדון קרוספיט מטעם ארגון קרוספיט העולמי ומספרם רק הולך וגדל.

על מנת להפעיל מועדון קרוספיט יש לעבור קורס הסמכה בינלאומי, שמעניק למשתתף לאחר שעבר מבחן תעודת מאמן קרוספיט רמה אחד.

האימונים מועברים ע"י מדריך קרוספיט מוסמך אשר מתאים את רמת הקושי והאינטנסיביות של האימון לפי הרמה והיכולת של כל מתאמן בקבוצה. ספורט אדיר מתמחה בציוד לחדרי כושר ומובילה בציוד מקצועי לקרוספיט כדאי שתוכלו לבצע אימון אינטנסיבי ומקצועי מאוד.
אימון קרוספיט נותן מענה על טווח רחב יותר של מאפייני כושר גופני; הגישה מגדירה כ-10 מרכיבים:

1. סיבולת לב-ריאה – היכולת של הגוף להעביר חמצן למערכותיו ביעילות.
2. סיבולת שריר – היכולת של הגוף להתמיד במאמץ גופני מתמשך.
3. כוח – היכולת של הגוף לדחוק, לדחוף ולהרים אובייקטים ולהפעיל כוח על עצמים אחרים.
4. גמישות – היכולת למקסם טווח תנועה עבור כל מפרק וחוליה.
5. עוצמה – היכולת של חלק גוף להפעיל מקסימום כוח במינימום זמן.
6. מהירות – היכולת להשלים תנועה במהירות וביעילות.
7. קורדניציה – היכולת לבצע כמה תנועות שונות בו-זמנית באמצעות חלקים נפרדים של הגוף.
8. זריזות – היכולת למזער זמן מעבר בית תנועה אחת לאחרת.
9. שיווי-משקל – היכולת לשלוט במיקום הגוף ביחס לאזור התומך בו.
10. דיוק – היכולת לשלוט בכיוון היוצא של תנועה מסוימת.

אימוני קרוספיט הוא אימון גופני משולב אשר מפתח במקביל את כלל מרכיבי הכושר: כוח, כוח מתפרץ, סיבולת, סיבולת לב-ריאה, מהירות, זריזות, שיווי משקל, קורדינציה, דיוק וגמישות. באימוני קרוספיט אנו מקפידים לא להזניח אף מרכיב וכך בעצם מפתחים כושר כללי ברמה הגבוהה ביותר (Forging Elite Fitness). הבסיס שמאפשר לנו לפתח את כלל המרכיבים הוא גוף חזק ולכן התחושה המרכזית אצל מתאמני קרוספיט חדשים היא שהגוף התחזק (וגם נעלמו הקילוגרמים המיותרים, נפסקו כאבי הגב ועוד כל מיני תופעות בלתי רצויות).

בישראל פועלים מספר גדול של מועדוני קרוספיט רשמיים בעלי אישור הפעלה של מועדון קרוספיט מטעם ארגון קרוספיט העולמי ומספרם רק הולך וגדל.

על מנת להפעיל מועדון קרוספיט יש לעבור קורס הסמכה בינלאומי, שמעניק למשתתף לאחר שעבר מבחן תעודת מאמן קרוספיט רמה אחד.

האימונים מועברים ע"י מדריך קרוספיט מוסמך אשר מתאים את רמת הקושי והאינטנסיביות של האימון לפי הרמה והיכולת של כל מתאמן בקבוצה. ספורט אדיר מתמחה בציוד לחדרי כושר ומובילה בציוד מקצועי לקרוספיט כדאי שתוכלו לבצע אימון אינטנסיבי ומקצועי מאוד.